Firma MIT MEDIA Group, działa na rynku wydawniczym od 2001 roku. Od kilkunastu lat wydaje miesięcznik Mobility, który jest największym czasopismem wyspecjalizowanym w tematyce smartfonów oraz technologiach mobilnych.
Mobility w ciągu kolejnych lat poszerzyło swoje portfolio o kolejne projekty: konkurs “Mobility Trends” wraz z “Galą Mobility Trends”, podczas której przyznawane są najbardziej prestiżowe nagrody w branży IT i Telco “Złoty Bell” za najlepsze produkty i usługi, przyznawane na cześć Alexandra Grahama Bella, szkockiego wynalazcy telefonu.
Codzienne relacje czytelników z magazynem “Mobility” podtrzymuje BlogMobility.pl z aktualnymi informacji z rynku. Oprócz miesięcznika Mobility, bloga Mobility oraz internetowej telewizji Technika TV, dążymy do integracji branży IT oraz Telecom w Polsce oraz za granicą. W tym celu poszerzamy działalność o organizację branżowych spotkań takich jak Mobility Trends oraz Mobility Reseller Days.
We wrześniu 2014 roku ruszyła pierwsza edycja Mobility Reseller Days, dedykowana firmom z Europy Centralnej oraz Wschodniej. Podczas MRD gościliśmy: producentów, dystrybutorów, importerów, deweloperów aplikacji i systemów mobilnych, sieci zakupowo-sprzedażowe, przedstawicieli firm związanych z sektorem IT i Telco. Naszą ideą było skupienie uwagi resellerów i przedstawicieli kanałów sprzedaży na bezpośrednich relacjach handlowych z dostawcami, producentami, dystrybutorami, i importerami elektroniki.
W 2016 roku zapraszamy wszystkich pasjonatów mobilnych technologii na Mobility Days – 21 i 22 października na EXPO XXI w Warszawie.
Podczas pierwszych dwóch edycji MD gościliśmy: producentów, dystrybutorów, importerów, developerów aplikacji i systemów mobilnych, sieci zakupowo-sprzedażowe, przedstawicieli firm związanych z sektorem IT i Telekom.
Podczas tych wydarzeń odwiedziło nas łącznie ponad 5 000 osób z branży, z ponad 4100 firm.
Oferujemy wiele form zaprezentowania produktu lub usługi, tj. stoisko, konferencją prasowa, prezentacja na scenie, logotyp w materiałach drukowanych. Idealnym miejsce do nawiązywanie bliższych relacji jest udział w bankiecie, który odbywa się po zakończeniu pierwszego dnia targów.