“Mobility” jako marka istnieje od 2001 roku

Firma MIT MEDIA Group, działa na rynku wydawniczym od 2001 roku. Od kilkunastu lat wydaje miesięcznik Mobility, który jest największym czasopismem wyspecjalizowanym w tematyce smartfonów oraz technologiach mobilnych.

Mobility w ciągu kolejnych lat poszerzyło swoje portfolio o kolejne projekty: konkurs “Mobility Trends” wraz z “Galą Mobility Trends”, podczas której przyznawane są najbardziej prestiżowe nagrody w branży IT i Telco “Złoty Bell” za najlepsze produkty i usługi, przyznawane na cześć Alexandra Grahama Bella, szkockiego wynalazcy telefonu.

Codzienne relacje czytelników z magazynem “Mobility” podtrzymuje BlogMobility.pl z aktualnymi informacji z rynku. Oprócz miesięcznika Mobility, bloga Mobility oraz internetowej telewizji Technika TV, dążymy do integracji branży IT oraz Telecom w Polsce oraz za granicą. W tym celu poszerzamy działalność o organizację branżowych spotkań takich jak Mobility Trends oraz Mobility Reseller Days.

We wrześniu 2014 roku ruszyła pierwsza edycja Mobility Reseller Days, dedykowana firmom z Europy Centralnej oraz Wschodniej. Podczas MRD gościliśmy: producentów, dystrybutorów, importerów, deweloperów aplikacji i systemów mobilnych, sieci zakupowo-sprzedażowe, przedstawicieli firm związanych z sektorem IT i Telco. Naszą ideą było skupienie uwagi resellerów i przedstawicieli kanałów sprzedaży na bezpośrednich relacjach handlowych z dostawcami, producentami, dystrybutorami, i importerami elektroniki.

W 2016 roku zapraszamy wszystkich pasjonatów mobilnych technologii na Mobility Days – 21 i 22 października na EXPO XXI w Warszawie.

Pierwszy dzień – 21 października – dedykujemy przedstawicielom firm z branży Telco, którzy będą mogli nawiązać bezpośrednie biznesowe relacje w STREFIE VIP.

Podczas pierwszych dwóch edycji MD gościliśmy: producentów, dystrybutorów, importerów, developerów aplikacji i systemów mobilnych, sieci zakupowo-sprzedażowe, przedstawicieli firm związanych z sektorem IT i Telekom.

Pierwsze targi Mobility Reseller Days odbyły się 3 lata temu.

Podczas tych wydarzeń odwiedziło nas łącznie ponad 5 000 osób z branży, z ponad 4100 firm.

B2B oraz B2C

To już trzecia edycja targów nowych technologii, ale po raz pierwszy otwieramy drugi dzień dla miłośników mobilnych gadżetów. Przygotowaliśmy STREFY dla uczestników, np. ROZRYWKI czy EDUKACJI.

Atrakcje dla konsumentów

W STREFIE ROZRYWKI przygotowaliśmy wiele atrakcji oraz konkursów z cennymi nagrodami (m.in. telefonami, tabletami, słuchawkami), a także bezpłatne warsztaty programowania w STREFIE EDUKACJI.

Strefa Business & Reseller

Mobility Days integruje całą branżę, m.in. resellerów, dystrybutorów i dostawców IT, CE, Mobile, aplikacji i rozwiązań mobilnych, peryferii i akcesoriów. Targi dają możliwość pozyskania inwestorów oraz zbudowania długofalowych biznesowych kontaktów w branży nowych technologii.

Buduj biznes z Mobility Days

Mobility Days to doskonała inwestycja w biznes! Nasi partnerzy w jednym miejscu mają możliwość nawiązania wielu przydatnych kontaktów.

Oferujemy wiele form zaprezentowania produktu lub usługi, tj. stoisko, konferencją prasowa, prezentacja na scenie, logotyp w materiałach drukowanych. Idealnym miejsce do nawiązywanie bliższych relacji jest udział w bankiecie, który odbywa się po zakończeniu pierwszego dnia targów.


Zakres tematyczny spotkania:

  • Telefonia komórkowa,
  • Komputery przenośne,
  • Smartfony i tablety,
  • Akcesoria,
  • Gaming,
  • VR,
  • Urządzenie peryferyjne,
  • Materiały eksploatacyjne i akcesoria,
  • Przechowywanie danych,
  • Zarządzanie energią,
  • Oprogramowanie i aplikacje,
  • StartUpy z branży nowych technologii,
  • Gadżety i zabawki,
  • Zdrowie i sprawność,
  • Rozrywka w domu,
  • Mobilność i nawigacja satelitarna,
  • Serwis i komponenty,
  • Usługi.

Dla kogo:

  • Producenci sprzętu i oprogramowania,
  • Dystrybutorzy elektroniki używanej,
  • Firmy importujące,
  • Hurtownie,
  • Sieci zakupowo-sprzedażowe,
  • Sklepy internetowe,
  • Partnerzy handlowi,
  • Resellerzy,
  • Gracze,
  • Inwestorzy,
  • Potencjalni zainteresowani udziałem w biznesie.

Formy udziału w evencie:

  • Prezentację oferty 30 -40 min (forma konferencyjna),
  • Stoisko produktowe,
  • Stoisko gamingowe,
  • Organizacja turnieju gamingowego.